Artık Haberleşmek Zamanı: İFB 2010

Ve işte az kaldııı!! :) Çok değil bundan 41 gün sonra tarihlerimiz 23-28 Nisan aralığını gösterirken bir 3. sü için buluşacağımız; İstanbul Fotoğraf Buluşmaları 2010’un hazırlık çalışmaları neredeyse tamam gibi. Yani pek yakında program etkinlik takvimi ile karışınızda olacağız arkadaşlarrr.=)
Ama dayanamayıp birkaç birşey söyleyeceğim bene gene de. Yada birkaç ipucu diyelim organizasyonumuzla ilgili. ;) Bu yıl konuk isimlerimiz belirmeye, kesinleşmeye başladıkça biraz daha bir konsept içerisine girdik gibi. Yani şöyle ki; biraz "haberleşeceğiz". Evet, basın fotoğrafçılığından belgesel fotoğrafçılığına kadar; bu işlerin pek çok yönünü irdelemeye çalışıp, konuşacağız konuklarımız eşliğinde.
“fotoğrafın anlattıkları”, fotoğraf editörlüğü(gazete ve dergilerde), yoksa yeni bir anlatım olanağı mı dediğimiz "multimedia"; konuşacağımız konuların başında geliyor. Tabi tüm bunları konuşurken; biraz da fotoğrafın “doğa”sına, moda kısmına değineceğiz elbet. Ve unutmadan; davetlerimizi kırmayıp konuğumuz olacak olan bazı üniversitelerimizin Fotoğraf Toplulukları ve merakla belkediğim çalışmaları da bizlerle birlikte olacak. İşte böyle arkadaşlarrr.. Ben de bu vesile ile İFB-2010’u, genel hatlariylen, şöyle bir özetlemiş bulundum, sizlere verdiğim ipuçları ile.. Çok mu fazla ipucu verdim ki acaba diye düşünüyorum da şimdi.. :) Olsun varsın..

Daha fazlası içi bizden “haber” bekleyinn ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder